Informacje dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji:
ZWROT
Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał – wraz z nieoderwanymi metkami.
Pamiętaj też o dołączeniu dowodu zakupu (paragonu, faktury lub potwierdzenia zapłaty z banku).
Ważne! Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, ale tylko w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij dołączony do zamówienia formularz.
Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni od zgłoszenia go przez Ciebie, gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy na wskazany przez Ciebie w formularzu numer konta.
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Towarów zakupionych w sklepie internetowym nie można zwracać w butikach stacjonarnych oferujących nasze projekty, wysyłać do paczkomatów, ani dostarczać ich osobiście do punktu zwrotu.
WYMIANA
Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wymieniany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał – wraz z nieoderwanymi metkami, pamiętaj też o dołączeniu dowodu zakupu (paragonu, faktury lub potwierdzenia zapłaty z banku).
W przypadku wymiany, koszty przesyłki w jedną stronę pokrywa kupujący, wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt. Ewentualną dopłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on droższy), kupujący dopłaca przelewem na konto. Ewentualną nadpłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on tańszy), sprzedający zwraca na wcześniej ustalone konto kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania przez kupującego wymienionego towaru.
Wymiana jest możliwa, jeśli wybrany przez klienta towar (model, kolor, rozmiar) jest dostępny w magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Jeśli chcesz dokonać wymiany, wypełnij dołączony do zamówienia formularz (możesz go też pobrać poniżej z naszej strony).
REKLAMACJA
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zamówionym. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru wraz z formularzem i dowodem zakupu przesyłką pocztową ekonomiczną.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (wyczerpanie towaru), Sklep MKTP zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, obecnie dostępne w Sklepie towary.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy za pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Jeżeli chcesz dokonać reklamacji, wypełnij dołączony do zamówienia formularz (możesz go też pobrać poniżej z naszej strony).
Gdy dokonujesz zwrotu, wymiany lub reklamacji, pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.